REKLAMACJE

  1. Zauważyłeś uszkodzenie paczki/produktu przy odbiorze od kuriera ?

    Sprawdź dokładnie przy kurierze odbieraną paczkę. Jeżeli widoczne jest jakiekolwiek uszkodzenie, spisz z kurierem protokół szkody.

    Formularz reklamacji wynikającej z uszkodzeń w transporcie - (pobierz)

  2. Produkt posiada wadę lub został uszkodzony nie z Twojej winy?

    Dokładamy wszelkich starań, aby oferowany przez nas towar był pełnowartościowy.
    Jednakże, gdyby pomimo tego, zakupiony produkt posiadał wady fizyczne lub uległ uszkodzeniu nie z Twojej winy, możesz go reklamować w czasie 2 lat od dnia zakupu.

    Reklamacja wynikająca z użytkowania lub wady fabrycznej - instrukcja
    Formularz reklamacji - (pobierz)
  3. Otrzymałeś inny produkt niż zamówiłeś?

    Jeśli otrzymałeś towar niezgodny z zamówieniem, wypełnij zgłoszenie błędnej dostawy i wyślij je na adres reklamacje@tghome.pl, a my odbierzemy niewłaściwy i dostarczymy odpowiedni produkt na nasz koszt, najszybciej jak to możliwe. Pamiętaj o włożeniu do paczki wypełnionego formularza reklamacyjnego.

    Formularz błędnej dostawy - (pobierz)

 

PAMIĘTAJ: BRAK FORMULARZA REKLAMACYJNEGO W PACZCE MOŻE WYDŁUŻYĆ PROCES REKLAMACJI

 

FAQ

 

  1. Czy wymiana na nowy produkt przedłuża termin rękojmi o kolejne 2 lata?

    Nie, rękojmia nie restartuje terminu odpowiedzialności za produkt.

  2. Dlaczego zaproponowano mi naprawę, skoro zgodnie z ustawą mam prawo do wyboru rozwiązania ?

    Zgodnie z K.C.Art. 560 § 1: "Klient ma prawo żądać zwrotu gotówki, jednakże sprzedawca nie ma obowiązku zgodzić się z Klientem, jeżeli wada jest możliwa do usunięcia przez naprawę lub produkt można wymienić. Zaistniałe uszkodzenie można w sposób skuteczny usunąć. Naprawa przywróci zarówno walory użytkowe jak i estetyczne."

  3. Dlaczego pomimo żądania naprawy lub wymiany towaru sklep zwrócił mi środki?

    Jeżeli zgłoszona wada nie była możliwa do usunięcia, stanowiła wadę istotną i nieusuwalną, oraz nie dysponowaliśmy innym takim samym modelem, wówczas z braku innych możliwości decydujemy się na zwrot środków. Zawsze możesz także wybrać inny produkt z naszej bogatej oferty.