REKLAMACJE
- Zauważyłeś uszkodzenie paczki/produktu przy odbiorze od kuriera ?
Sprawdź dokładnie przy kurierze odbieraną paczkę. Jeżeli widoczne jest jakiekolwiek uszkodzenie, spisz z kurierem protokół szkody.
Reklamacja wynikająca z transportu - (pobierz) - Produkt posiada wadę lub został uszkodzony nie z Twojej winy?
Dokładamy wszelkich starań, aby oferowany przez nas towar był pełnowartościowy.
Jednakże gdyby pomimo tego zakupiony produkt posiadał wady fizyczne lub uległ uszkodzeniu nie z Twojej winy, możesz go reklamować w czasie 2 lat od dnia zakupu.
Reklamacja wynikająca z użytkowania lub wady fabryczne- instrukcja
Formularz reklamacji - (pobierz) - Otrzymałeś inny produkt niż zamówiłeś?
Jeśli otrzymałeś towar niezgodny z zamówieniem, wypełnij zgłoszenie pomyłki i wyślij na adres reklamacje@tghome.pl, a my odbierzemy niewłaściwy i dostarczymy odpowiedni produkt na nasz koszt najszybciej jak to możliwe.
Formularz błędnej dostawy - (pobierz)
PAMIĘTAJ: BRAK PROTOKOŁU W PACZCE MOŻE WYDŁUŻYĆ PROCES REKLAMACJI
FAQ
- Czy wymiana na nowy produkt przedłuża termin rękojmi o kolejne 2 lata?
- Nie, rękojmia nie restartuje terminu odpowiedzialności za produkt. - Dlaczego zaproponowano mi naprawę, skoro zgodnie z ustawą mam prawo do wyboru rozwiązania ?
- Zgodnie z K.C.Art. 560 § 1: "Klient ma prawo żądać zwrotu gotówki, jednakże sprzedawca nie ma obowiązku zgodzić się z Klientem, jeżeli wada jest możliwa do usunięcia przez naprawę lub produkt można wymienić. Zaistniałe uszkodzenie można w sposób skuteczny usunąć. Naprawa przywróci zarówno walory użytkowe jak i estetyczne." - Dlaczego pomimo żądania naprawy lub wymiany towaru sklep zwrócił mi środki? a
- Jeżeli zgłoszona wada nie była możliwa do usunięcia, stanowiła wadę istotną i nieusuwalną oraz nie dysponowaliśmy innym takim samym modelem, wówczas z braku innych możliwości decydujemy się na zwrot środków. Zawsze możesz także wybrać inny produkt z naszej bogatej oferty.