Reklamacje - Instrukcja

Potrzebujesz zareklamować produkt? To nic trudnego! W kilku krokach pokażemy Ci, jak to zrobić szybko i skutecznie.

Chcielibyśmy rozpatrzeć pozytywnie wszystkie reklamacje, ale musimy mieć realne przesłanki świadczące o tym, że uszkodzenie wynikło z winy producenta. Dlatego oceń stan produktu i upewnij się, że powstałe wady nie wynikają z niewłaściwego użytkowania lub konserwacji.

  • Wypełnij zgłoszenie reklamacyjne podając wszystkie wymagane w formularzu dane i jak najdokładniej opisując powstałe uszkodzenia.
  • Wyślij zgłoszenie wraz ze zdjęciami produktu w całości i zbliżeniem miejsca uszkodzenia, na adres: reklamacje@tghome.pl
  • Produkt wraz wypełnionym i wydrukowanym zgłoszeniem reklamacyjnym wyślij na adres:

Urządzenia elektryczne: TOMGAST Odział Kraków, Ul. Zakopiańska 124, 30-435 Kraków z dopiskiem ,, reklamacja tghome.pl"

Pozostałe: TGHOME Sp. z o.o. ul. Beskidzka 123/125, 91-610 Łódź z dopiskiem "reklamacja tghome.pl"

  • Gdy tylko produkt do nas dotrze, otrzymasz maila z nadanym numerem reklamacyjnym. Następnie otrzymasz informacje o wyniku rozstrzygnięcia reklamacji.
  • Jeśli reklamacja zostanie przez nas uznana, poinformujemy Cię o możliwych rozwiązaniach (wymiana, naprawa lub zwrot pieniędzy), jeśli jednak reklamacja jest nieuzasadniona, produkt zostanie Ci zwrócony bez naprawy lub zwrotu pieniędzy.
  • Zgłoszenie rozwiążemy najszybciej jak się da, jednak w czasie nie dłuższym niż 14 dni. 

PAMIĘTAJ: BRAK PROTOKOŁU W PACZCE MOŻE WYDŁUŻYC PROCES REKLAMACJI