Reklamacje - Instrukcja
Potrzebujesz zareklamować produkt? To nic trudnego! W kilku krokach pokażemy Ci, jak to zrobić szybko i skutecznie.
Chcielibyśmy rozpatrzeć pozytywnie wszystkie reklamacje, ale musimy mieć realne przesłanki świadczące o tym, że uszkodzenie wynikło z winy producenta. Dlatego oceń stan towaru i upewnij się, że powstałe wady nie wynikają z niewłaściwego użytkowania lub konserwacji.
- Wypełnij zgłoszenie reklamacyjne podając wszystkie wymagane w formularzu dane i jak najdokładniej opisując powstałe uszkodzenia.
- Wyślij zgłoszenie wraz ze zdjęciami produktu w całości i zbliżeniem miejsca uszkodzenia, na adres: reklamacje@tghome.pl
- Produkt wraz wypełnionym i wydrukowanym zgłoszeniem reklamacyjnym wyślij na adres:
Urządzenia elektryczne: TOMGAST Odział Kraków, Ul. Zakopiańska 124, 30-435 Kraków z dopiskiem ,, reklamacja tghome.pl"
Pozostałe: TGHOME Sp. z o.o. ul. Beskidzka 123/125, 91-610 Łódź z dopiskiem "reklamacja tghome.pl"
- Gdy tylko produkt do nas dotrze, otrzymasz maila z nadanym numerem reklamacyjnym. Następnie otrzymasz informacje wyniku rozstrzygnięcia reklamacji.
- Jeśli reklamacja zostanie przez nas uznana, poinformujemy Cię o możliwych rozwiązaniach (wymiana, naprawa lub zwrot pieniędzy), jeśli jednak reklamacja jest nieuzasadniona, produkt zostanie Ci zwrócony bez naprawy lub zwrotu pieniędzy.
- Zgłoszenie rozwiążemy najszybciej jak się da, jednak w czasie nie dłuższym niż 14 dni.
PAMIĘTAJ: BRAK PROTOKOŁU W PACZCE MOŻE WYDŁUŻYC PROCES REKLAMACJI